Способи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми диференційованого підходу в процесі навчання учнів початкових класів 1.1. Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категоріальний аналіз 1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання молодших школярів Розділ ІІ. Ефективні шляхи та методи диференціювання навчальних завдань у процесі організації самостійної роботи учнів на уроках математики 2.1. Способи диференціювання навчальних завдань на уроках математики у контексті проблеми дослідження 2.2. Диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів 2.3. Методика та результати дослідження ефективності використання диференційованих завдань в процесі організації самостійної роботи на уроках математики у контексті розвитку пізнавального інтересу учнів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |