Розвиток у дітей уявлень про множину |
Зміст Вступ Розділ І. Завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку 1.1. Значення формування початкових математичних знань для дошкільнят 1.2. Програмні завдання з формування початкових математичних знань у дітей в дитячому садку Розділ ІІ. Методика формування уявлень про множину у дошкільників на різних вікових етапах 2.1. Сприйняття і відтворення множин дітьми раннього віку 2.2. Формування уявлень про множину у дітей четвертого року життя 2.3. Особливості розвитку у дітей п’ятого року життя уявлень про множину 2.4. Операції з множинами та розвиток лічильної діяльності у старшій групі дитячого садка Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |