Методика формування поняття про десяткову систему числення при вивченні нумерації чисел в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики 1.3. Аналіз програми з математики для початкових класів РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ПРО ДЕСЯТКОВУ СИСТЕМУ ЧИСЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ ВІД КОНЦЕНТРА ДО КОНЦЕНТРА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 2.1. Особливості формування поняття про десяткову систему числення при вивченні нумерації чисел в межах 10 2.2. Вивчення нумерація чисел 11-20 у контексті проблеми дослідження 2.3. Методика формування поняття про десяткову систему числення під час вивчення нумерації чисел 21-100 2.4. Вивчення нумерації чисел 101-1000 2.5. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |