Методика використання дидактичних засобів у процесі вивчення нумерації цілих невід’ємних чисел на уроці математики у початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст початкового курсу математики 1.3. Аналіз програми з математики для початкових класів РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЦІЛИХ НЕВІД’ЄМНИХ ЧИСЕЛ НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Методика вивчення нумерації чисел в межах 10 у контексті проблеми дослідження 2.2. Вивчення нумерації чисел 11-20 2.3. Використання дидактичних засобів під час вивчення нумерації чисел 21-100 2.4. Вивчення нумерації чисел 101-1000 2.5. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел з використанням дидактичних засобів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |