Психокорекційна робота з дезадаптованими старшокласниками в закладах освіти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ 1.1. Підходи до трактування природи і детермінації шкільної дезадаптації старшокласників 1.2. Особливості психологічної зумовленості виникнення і розвитку процесу шкільної дезадаптації у старшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ДЕЗАДАПТАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПСИХОЛОГА З КАТЕГОРІЄЮ УЧНІВ, ЯКІ МАЮТЬ ПІДВИЩЕНИЙ РІВЕНЬ ТРИВОЖНОСТІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|