Вплив емоційної тривожності дитини на статусне положення в групі та їх психокорекція |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА СТАТУСНЕ ПОЛОЖЕННЯ У ГРУПІ 1.1. Проблема тривожності особистості у різноманітних наукових підходах 1.2. Зміст тривожності та основні причини її походження у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ ТА ЇЇ СТАТУСНИМ ПОЛОЖЕННЯМ У ГРУПІ 2.1. Опис методів та методик дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз РОЗДІЛ ІІІ. КОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА ПО ЗМЕНШЕННЮ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|