Творчі завдання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів (курсова з психології) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 1.1. Проблема активізації пізнавальної діяльності учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність, види, рівні, критерії та показники розвитку пізнавальної активності РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 2.1. Модель проблемно-пошукового навчання морфології української мови у контексті використання творчих завдань з метою активізації пізнавальної і творчої самостійності учнів 2.2. Особливості використання творчих вправ із застосуванням інтерактивних методів навчання у викладанні української мови 2.3. Система вправ і завдань соціокультурної тематики, як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|