Соціально-психологічні дослідження реклами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ОСОБИСТІСТЬ 1.1. Структура соціально-психологічного впливу реклами 1.2. Характеристики образів-носіїв в рекламі Розділ ІІ. МЕТОДИКА ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження зв’язку ідеальних рекламних образів та Я-концепції підлітків 2.2. Методи, методика і процедура дослідження Розділ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ПОЗИТИВНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ НА Я-КОНЦЕПЦІЮ ПІДЛІТКІВ 3.1. Результати дослідження ідеалів краси підлітків 3.2. Дослідження зв’язку позитивних рекламних образів та Я-концепції підлітків ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|