top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Курсові arrow Психологія arrow Соціально-психологічні дослідження реклами
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Соціально-психологічні дослідження реклами

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ОСОБИСТІСТЬ

1.1. Структура соціально-психологічного впливу реклами

1.2. Характеристики образів-носіїв в рекламі

Розділ ІІ. МЕТОДИКА ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ

2.1. Методологічні засади експериментального дослідження зв’язку ідеальних рекламних образів та Я-концепції підлітків

2.2. Методи, методика і процедура дослідження

Розділ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ ПОЗИТИВНИХ РЕКЛАМНИХ ОБРАЗІВ НА Я-КОНЦЕПЦІЮ ПІДЛІТКІВ

3.1. Результати дослідження ідеалів краси підлітків

3.2. Дослідження зв’язку позитивних рекламних образів та Я-концепції підлітків

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 58

Курсові роботи з Психології

 
< Попередня   Наступна >
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час!

ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК

ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ

>>> ВІДГУКИ <<<

Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар)

bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2024