Самосвідомість і самооцінка дошкільника |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи проблеми розвитку самосвідомості і самооцінки дошкільника 1.1. Психологічні особливості розвитку особистості дошкільника 1.2. Вікові особливості розвитку самосвідомості і самооцінки дошкільника Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Моделювання та експериментальна перевірка умов формування позитивної “Я-концепції” старшого дошкільника в процесі виховання 2.1. Дослідження рівня сформованості “Я- концепції” дошкільника 2.2. Моделювання процесу формування позитивної “Я-концепції” старшого дошкільника 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи Висновки до другого розділу Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 72 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|