Особливості пам’яті та мислення у молодших школярів та їх врахування у навчальному процесі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Підходи до розуміння психологічного змісту та механізмів розвитку пам’яті 1.2. Вікові особливості розвитку пам’яті учнів молодшого шкільного віку 1.3. Особливості врахування вікових особливостей розвитку пам’яті молодших школярів у навчальному процесі РОЗДІЛ ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 2.1. Проблема розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку в дослідженнях зарубіжних та вітчизняних психологів 2.2. Особливості розвитку мислення у молодшому шкільному віці та його врахування в навчальному процесі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|