Групова психокорекція розвитку пізнавальних процесів у підлітковому віці |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку пізнавальних процесів у підлітковому віці 1.1. Підходи до вивчення уваги як пізнавального процесу в наукових дослідженнях 1.2. Вікові особливості розвитку уваги в підлітковому віці Розділ ІІ. Експериментальне дослідження вікових особливостей розвитку пізнавальних процесів у підлітків 2.1. Методи та методики дослідження властивостей уваги 2.1.1. Методи дослідження властивостей уваги 2.1.2. Аналіз методик дослідження властивостей уваги учнів підліткового віку 2.2. Дослідження вікових особливостей розвитку уваги підлітків 2.2.1. Обробка і аналіз результатів дослідження властивостей уваги підлітків 2.2.2. Виявлення зв’язку між розвитком уваги і успішністю в підлітковому віці Розділ ІІІ. Особливості групової психокорекції розвитку пізнавальних процесів у підлітковому віці 3.1. Загальна характеристика корекційно-розвивальної роботи 3.2. Корекційно-розвивальні вправи для розвитку уваги учнів Висновки Список використаних джерел і літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |