Педагогічні особливості теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови старших дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ 1.1. Технологічні аспекти теорії множинного інтелекту 1.2. Теоретичні проблеми розвитку лінгвістичного (мовного) інтелекту Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРІЇ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 2.1. Педагогічна технологія множинного інтелекту в умовах навчання 2.2. Реалізація підходів теорії множинного інтелекту в навчанні рідної мови Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Загальна кількість сторінок - 96 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |