Оцінні судження педагогів як умова формування позитивного ставлення до себе дитини-дошкільника |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА 1.1. Проблема психологічних особливостей самоставлення дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості становлення та розвитку самооцінки у дітей дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВПЛИВУ ОЦІННИХ СУДЖЕНЬ ПЕДАГОГІВ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА 2.1. Вплив оцінки вихователя на становлення емоційно-ціннісного ставлення дошкільника до себе 2.2. Дослідження рівня сформованості “Я-концепції” дошкільника ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |