Формування пізнавальної активності в курсу "Я і Україна" |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема формування пізнавальної активності учнів у різноманітних наукових підходах 1.2. Специфіка розвитку пізнавальної активності молодших школярів РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ “Я І УКРАЇНА” 2.1. Евристична бесіда як умова активізації пізнавальної активності учнів на уроках з курсу “Я і Україна” 2.2. Використання гри на уроках курсу “Я і Україна” у контексті проблеми дослідження 2.3. Використання комп’ютеру на уроках з курсу “Я і Україна” як ефективний засіб підвищення пізнавальної активності учнів 2.3.1. Особливості використання електронного засобу навчання з курсу “Я і Україна (Природознавство). 4 клас” 2.3.2. Досвід використання комп’ютеру на уроках з курсу “Я і Україна” ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 69 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |