Форми організації інтерактивного навчання у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема інтерактивного навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Ознаки інтерактивного навчання та особливості його організації РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Визначення методичної доцільності використання в початковій школі інтерактивних методів навчання у контексті проблеми мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів 2.2. Можливості інтерактивних методів у формування в молодших школярів умінь самостійної навчальної діяльності 2.3. Методика впровадження технології інтерактивного навчання учнів початкової школи на уроках природознавства 2.4. Шляхи реалізації використання інтерактивних методів навчання на уроках рідної мови в практиці початкової школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |