Організаційно-педагогічні умови створення осередку природи в дошкільному закладі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ДИТЯЧОМУ САДКУ 1.1. Проблема створення розвивального середовища в ЗДО у різноманітних наукових підходах 1.2. Принципи організації розвивального простору 1.3. Складові розвивального простору РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ ОСЕРЕДКУ ПРИРОДИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 2.1. Завдання ознайомлення дітей-дошкільників з природою 2.1.1. Розумове виховання 2.1.2. Моральне і естетичне виховання 2.1.3. Фізичне виховання 2.2. Куток природи як ефективна умова ознайомлення дітей з природою 2.3. “Екологічні простори” в приміщенні дошкільного закладу 2.4. “Екологічні простори” на ділянці дошкільного закладу 2.5. Робота у квітнику та на городі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |