Засоби підвищення ефективності словесних методів навчання в курсі "Я і Україна" |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В КУРСІ “Я І УКРАЇНА” 1.1. Проблема класифікації методів навчання 1.2. Значення словесних методів навчання у процесі вивчення курсу “Я і Україна” РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СЛОВЕСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В КУРСІ “Я І УКРАЇНА” 2.1. Розповідь як монологічний виклад навчального матеріалу 2.2. Використання бесіди на уроках з курсу “Я і Україна” 2.2.1. Види бесіди за рівнем пізнавальної самостійності учнів 2.2.2. Формування пізнавальної активності молодших школярів під впливом евристичної бесіди 2.2.3. Вимоги до запитань на уроках з курсу “Я і Україна” освітньої галузі “Людина і світ” 2.2.4. Формування у молодших школярів умінь відповідати на запитання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |