Впровадження комп’ютерно-орієнтованих методик навчання у практиці початкової школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Аналіз різноманітних наукових підходів щодо проблеми застосування комп’ютерних технологій у початкових класах 1.2. Доцільність створення та використання комп’ютерних програм у початковій ланці освіти РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ МЕТОДИК НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Ефективні методи та прийоми використання комп’ютеру як засобу навчання на уроках з курсу “Я і Україна” 2.1.1. Фактори, що зумовлюють доцільність використання комп’ютера в дидактичних ситуаціях 2.1.2. Особливості використання електронного засобу навчання з курсу “Я і Україна (Природознавство). 4 клас” 2.1.3. Досвід використання комп’ютеру на уроках з курсу “Я і Україна” 2.2. Особливості використання комп’ютера на уроках математики в початковій школі 2.2.1. Методика використання комп’ютеру на уроках математики в початковій школі 2.2.2. Значення використання ІКТ в навчальному процесі у контексті розвитку пізнавальної активності учнів 2.2.3. Створення презентації до уроку математики в початковій школі у програмі MACROMEDIA FLASH PROFESSIONAL 8 2.3. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з використанням ІКТ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 94 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |