Методи навчання порівняльного опису дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням |
Зміст ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Систематика, основні форми і види порушень мовленнєвого розвитку 1.3. Сучасні класифікації мовленнєвих порушень 1.3.1. Клініко-педагогічна класифікація порушень мовлення 1.3.2. Психолого-педагогічна класифікація порушень мовлення 1.4. Особливості організації корекційно-розвивального середовища для дітей з порушеннями мовлення в умовах дошкільного навчального закладу Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ ПОРІВНЯЛЬНОГО ОПИСУ ДІТЕЙ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ 2.1. Характеристика дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення 2.2. Особливості занять з розвитку зв’язного мовлення з дітьми, що мають фонетико-фонематичні вади мови 2.2.1. Особливості корекційних занять з дітьми дошкільного віку, що мають фонетико-фонематичні вади мови 2.2.2. Можливості впровадження корекційних вправ в навчально-виховному процесі у контексті проблеми підготовки до повноцінного навчання грамоти 2.3. Формування усного зв’язного висловлювання під час навчання порівняльного опису дітей із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення 2.4. Виявлення стану пропедевтики фонетико-фонематичних умінь в дітей, охоплених освітнім процесом Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 119 Дипломні роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |