Значення хорового мистецтва у формуванні творчої особистості учня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЗНАЧЕННЯ ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ 1.1. Сутність природи творчості у різноманітних наукових підходах 1.1.1. Розуміння природи творчості і творчих здібностей у зарубіжній психолого-педагогічній науці 1.1.2. Розробка проблеми творчості і творчих здібностей у вітчизняній психолого-педагогічній науці 1.2. Місце дитячої хорової музики в навчальному процесі ЗЗСО РОЗДІЛ ІІ. ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА 2.1. Хоровий спів як основний вид музично-виконавської діяльності учнів 2.2. Формування в учнів хорових навичок виконання сучасної хорової музики РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ХОРОВОЇ МУЗИКИ 3.1. Стан прояву творчих якостей у учнів як показник розвитку творчої особистості 3.2. Реалізація методичної роботи з формування творчої особистості учнів засобами хорового мистецтва 3.3. Результати експериментальної роботи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 90 Дипломні роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |