Особливості ціннісно-мотиваційної готовності до педагогічної діяльності випускників педагогічних спеціальностей |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 1.1. Проблема особливостей ціннісно-мотиваційної сфери сучасної студентської молоді у різноманітних наукових підходах 1.2. Аналіз основних складових процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОСЕМАНТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ 2.1. Проблема методів дослідження професійної мотивації в психології 2.2. Дослідження професійної мотивації невстигаючих та встигаючих студентів методом особистісних конструктів Дж.Келлі РОЗДІЛ ІІI. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ 3.1. Особливості професійної мотивації студентів, що встигають у навчанні 3.2. Професійна мотивація студентів, які мають невисокі показники навчальної успішності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 86 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |