Диференціальна психологія навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ 1.1. Диференційоване навчання учнів: понятійно-категоріальний аналіз 1.2. Проблема диференціації навчання школярів у різноманітних наукових підходах 1.3. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання школярів Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ, ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ 2.1. Способи диференціації у контексті формування навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи 2.2. Варіанти класифікації індивідуальних завдань та прийоми їх реалізації на різних етапах в процесі навчання 2.3. Врахування індивідуальних особливостей молодших школярів при плануванні й організації самостійної роботи учнів Висновки до другого розділу РОЗДІЛ ІІI. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ОРГАНІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ 3.1. Методи та методики дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 122 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |