Організаційно-педагогічні засади навчання інтелектуально обдарованих дітей у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблема обдарованості у різноманітних наукових підходах 1.2. Інтелектуальна обдарованість в початковій школі: сутність та структура 1.3. Особливості розвитку інтелектуально обдарованих дітей в молодшому шкільному віці Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Форми та методи навчання інтелектуально обдарованих молодших школярів 2.2. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності запропонованої технології навчання обдарованих дітей 2.2.1. Діагностика стану сформованості інтелектуального розвитку молодшого школяра 2.2.2. Розвивальна програма розвитку інтелектуальної обдарованості учнів 2.2.3. Аналіз ефективності впровадження запропонованої програми в контексті проблеми дослідження Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 127 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |