Використання особистісно-орієнтованого навчання при викладанні курсу «Економіка» |
Зміст Вступ Розділ І. Особистісно-орієнтована система навчання як науково-педагогічна проблема 1.1. Теоретичний аналіз проблеми в педагогічному та соціальних контекстах 1.2. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання Розділ ІІ. Методичні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого навчання при викладанні курсу “Економіка” 2.1. Умови та чинники ефективності педагогічної діяльності в системі особистісно-орієнтованого навчання на уроках економiки 2.2. Впровадження інтерактивних технологій на уроках економiки у контексті особистісно-орієнтованого навчання 2.2.1. Сутність інтерактивного навчання у різноманітних наукових підходах 2.2.2. Дискусія як метод групової взаємодії і її використання в процесі особистісно-орієнтованого навчання 2.2.3. Використання ігрових методів навчання у процесі вивченні курсу “Економіка” Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 74 Курсові роботи з Методики викладання економіки |
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |