Формування інтересу до читання учнів початкової школи |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми формування інтересу до читання учнів початкової школи 1.1. Проблема формування читацьких інтересів у різноманітних наукових підходах 1.2. Читання і фактори формування читацького середовища 1.3. Основні причини відсутності інтересу до читання у молодших школярів Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Методика формування інтересу до читання учнів початкової школи 2.1. Використання наочності на уроках читання як ефективна умова формування читацьких інтересів учнів 2.2. Методика використання творчих завдань на уроках читання в початковій школі у контексті формування читацьких інтересів учнів 2.2.1. Робота над казкою на уроках читання з використанням творчих завдань 2.2.2. Поглиблення та розширення образних уявлень за допомогою творчих завдань під час вивчення ліричних творів на уроках читання 2.2.3. Використання творчих завдань під час вивчення прозових творів 2.2.4. Творчі завдання на уроках читання під час роботи прислів’ями та загадками Висновки до другого розділу Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |