Розвиток навичок аудіювання у першокласників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні основи розвитку в учнів умінь аудіювання як виду мовленнєвої діяльності 1.1. Проблема аудіювання у різноманітних наукових підходах 1.2. Вплив лінгвістичних труднощів смислового сприймання висловлювань на слух Висновки до першого розділу Розділ ІІ. Методика формування навичок аудіювання у першокласників 2.1. Особливості сприймання першокласниками українського текстового матеріалу 2.2. Етапи підготовчої роботи до проведення аудіювання в першому класі 2.3. Організація процесу аудіювання 2.4. Досвід навчання аудіювання на уроках рідної мови в першому класі 2.4.1. Методика перевірки аудіативних вмінь першокласників 2.4.2. Тексти для навчального аудіювання 2.4.3. Тексти для контрольного аудіювання Висновки до другого розділу Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|