Розвиток логічного мислення молодших школярів в період навчання грамоти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1.1. Проблема методики навчання грамоти в початкових класах у різноманітних наукових підходах 1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи 1.3. Проблема розвитку логічного мислення молодших школярів у наукових дослідженнях Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 2.1. Методика використання творчих завдань на уроках читання в першому класі під час роботи над казкою у контексті проблеми дослідження 2.2. Методика роботи з “Букварем” та його ілюстраціями в період навчання грамоти як ефективна умова розвитку логічного мислення школярів 2.3. Використання ТЗН і наочності у процесі навчання у контексті розвитку логічного мислення Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 63 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|