Мовленнєві вправи на уроках української мови в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікова характеристика розвитку мовлення молодших школярів Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Особливості використання мовленнєвих вправ та ігрових завдань у контексті вдосконалення фонетичного слухового сприймання молодших школярів 2.2. Розвиток мовлення школярів під час вивчення займенника засобами лексичних вправ 2.3. Методика використання різноманітних лексичних вправ у контексті розвитку мовлення учнів та закріплення навичок у розпізнаванні і правильному написанні прислівників 2.4. Використання мовленнєвих вправ на формування загального поняття про дієслово Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 56 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|