Методика побудови та проведення уроків читання у період навчання грамоти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1. Проблема методики навчання грамоти в початкових класах у різноманітних наукових підходах 1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МЕТОДИКИ ПОБУДОВИ ТА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЧИТАННЯ У ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 2.1. Формування культури мовлення першокласників засобами художньо-мовленнєвої діяльності на уроках класного читання 2.2. Методика впровадження народознавчого матеріалу на уроках читання в період навчання грамоти у контексті соціокультурного розвитку особистості 2.3. Методика використання творчих завдань на уроках читання в першому класі під час роботи над казкою у контексті формування читацьких інтересів учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|