Формування мовленнєвої компетенції учнів старшого етапу ЗЗСО з використанням технологій критичного мислення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ 1.1. Проблема критичного мислення у різноманітних наукових підходах 1.2. Чинники розвитку критичного мислення учнів 1.3. Вікові особливості розвитку учнів старшого ступеня навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ ЗЗСО З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ 2.1. Технології критичного мислення як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу до формування мовленнєвої компетенції учнів старшої школи 2.2. Використання художніх текстів на уроках домашнього читання у контексті формування мовленнєвої компетенції учнів з використанням технологій критичного мислення 2.3. Методика формування критичного мислення на уроках читання з використанням кооперативно-інтерактивних технологій 2.4. Система вправ, спрямованих на формування мовленнєвої компетенції учнів старшого етапу ЗЗСО з використанням технологій критичного мислення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 75 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |