Розвиток фонетичної компетенції учнів середнього етапу навчання за допомогою комунікативних завдань |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ 1.1. Лінгвістичні основи формування фонетичної компетенції 1.2. Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середніх класів 1.3. Психологічні умови успішної фонетичної іншомовної підготовки учнів середнього етапу навчання РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМУНІКАТИВНИХ ЗАВДАНЬ 2.1. Використання комунікативних ігрових завдань у контексті розвитку навичок вимови учнів 2.2. Комплекс комунікативних вправ з використанням імітаційних ігор у навчанні фонетики учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |