Прийоми і засоби формування аудитивних навичок і умінь дошкільників при навчанні іноземної мови |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ЯК ВИДУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РАННЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 1.1. Психофізіологічні механізми аудіювання 1.2. Психологічні особливості аудіювання як виду мовленнєвої діяльності 1.3. Загальна характеристика вікових особливостей дітей дошкільного віку РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ НАВИЧОК І УМІНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 2.1. Використання казки як автентичного іншомовного тексту для формування аудитивної компетенції дошкільників 2.2. Особливості використання навчальних ігрових комп’ютерних програм з метою розвитку аудіювання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |