Особливості застосування ситуативного підходу до навчання діалогічного мовлення на початковому етапі ЗЗСО |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні засади проблеми розвитку діалогічної мовленнєвої компетенції учнів початкової школи 1.1. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.2. Психофізіологічні особливості діалогічного мовлення 1.3. Мовні особливості діалогічного мовлення 1.4. Етапи навчання діалогічного мовлення 1.5. Вікові психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. Методика застосування ситуативного підходу до навчання діалогічного мовлення на початковому етапі ЗЗСО 2.1. Доцільність використання методу ситуативного навчання на уроках іноземної мови на початковому етапі ЗЗСО 2.2. Вплив комунікативних ситуацій на діалогічне мовлення учнів 2.3. Розробка практичних вправ з використанням методу ситуативного навчання на початковому етапі у контексті розвитку діалогічного мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |