Використання пісенних творів як засіб стимулювання мовленнєво-мисленнєвої діяльності учнів середнього етапу навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЕФЕКТИВНА УМОВА СТИМУЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МИСЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ 1.1. Проблема доцільності використання пісенного матеріалу на уроках іноземної мови у різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічні та вікові характеристики учнів підліткового віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕННИХ ТВОРІВ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ СТИМУЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МИСЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 2.1. Використання пісенного матеріалу, як ефективна умова формування позитивного мотиваційного фактору у навчанні іноземної мови 2.2. Ефективні умови використання пісенного матеріалу на уроці 2.3. Технології опрацювання пісень 2.4. Експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |