Використання ігрових технологій на молодшому етапі навчання як засіб формування іншомовної комунікативної компетенції |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми використання ігрових технологій у навчально-виховному процесі початкової школи 1.1. Сутність, зміст і класифікація ігрових технологій 1.2. Психолого - педагогічні підходи до дослідження та вивчення ігрових технологій 1.3. Особливості ігрової діяльності у молодшому шкільному віці 1.4. Ігрові технології в системі навчання молодших школярів Розділ ІІ. Методика використання ігрових технологій на молодшому етапі навчання у контексті формування іншомовної комунікативної компетенції учнів 2.1. Гра як нетрадиційна форма навчання іноземної мови 2.2. Методика використання рухливих ігор на уроках англійської мови на молодшому етапі навчання 2.3. Ігрова діяльність на уроках з використання музики і пісень в початкових класах Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 92 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |