Розвиток творчого мислення учнів початкових класів в процесі розв’язування геометричних задач |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку та діагностики творчого мислення у різноманітних наукових підходах зарубіжних та вітчизняних вчених 1.2. Вікові особливості розвитку творчого мислення молодших школярів та шляхи його формування РОЗДІЛ II. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ 2.1. Розвиток творчого мислення на уроках математики з використанням інформаційних комп’ютерних технологій 2.2. Умови формування і прийоми підвищення рівня творчих здібностей молодших школярів в процесі розв’язування геометричних задач РОЗДІЛ IІI. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Методи та методики дослідження 3.1.1. Методологічні засади експериментального дослідження творчого мислення 3.1.2. Методи, методика і процедура дослідження 3.2. Результати дослідження та їх аналіз 3.2.1. Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів 3.2.2. Дослідження рівня розвитку творчого математичного мислення учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 65 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |