Реалізація принципів свідомості, доступності, активності в процесі навчання математики в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПОЧАТКОВИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ 1.1. Освітні, виховні й розвивальні завдання навчання математики в початкових класах 1.2. Зміст та аналіз програми початкового курсу математики РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ СВІДОМОСТІ, ДОСТУПНОСТІ, АКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Диференціація та індивідуалізація навчання математики в початкових класах 2.2. Організація навчальної діяльності на оптимальному рівні розвитку учнів, проблемний підхід на уроках математики 2.3. Розвиток мислительних операцій на уроках математики способом використання образних засобів за допомогою розвиваючих вправ 2.4. Умови стимулювання і підвищення творчої активності молодших школярів РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 3.1. Методи, методика і процедура дослідження 3.2. Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів 3.3. Дослідження рівня розвитку творчих математичних здібностей учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 68 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |