Особливості уроку математики в початкових класах у контексті технології особистісно-орієнтованої освіти |
Зміст ВСТУП Розділ І. Особистісно-орієнтована система навчання як науково-педагогічна проблема 1.1. Теоретичний аналіз проблеми в педагогічному та соціальних контекстах 1.2. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання Розділ ІІ. Методичні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого навчання на уроках математики в початкових класах 2.1. Особистісно-орієнтовані технології навчання на уроках математики 2.2. Умови та чинники ефективності педагогічної діяльності в системі особистісно-орієнтованого навчання на уроках математики 2.3. Вплив особистісно-орієнтованого навчання на розвиток пізнавальних інтересів молодшого школяра у процесі навчання математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |