Методика математики як складова теорії початкового навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Становлення змісту шкільної початкової математичної освіти в Україні 1.1. Етапи становлення змісту початкової математичної освіти в Україні 1.2. Шкільна математична освіта в Україні в контексті освітніх реформ другої половини XX століття 1.3. Висвітлення розвитку шкільної математичної освіти на сторінках педагогічної періодики Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА МАТЕМАТИКИ ЯК СКЛАДОВА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ 2.1. Початковий курс математики як складова частина в системі неперервної математичної освіти 2.2. Предмет і завдання методики початкового навчання математики 2.3. Характеристика змісту навчання математики Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 99 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |