Ігрові ситуації як засіб підвищення ефективності навчання математики в першому класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні засади проблеми використання ігрових ситуацій у навчально-виховному процесі початкової школи 1.1. Проблема використання ігрових технологій у навчально-виховному процесі у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості ігрової діяльності у молодшому шкільному віці РОЗДІЛ ІІ. Методика використання ігрових ситуацій на уроках математики в першому класі у контексті підвищення ефективності уроку 2.1. Загальна характеристика розвитку учня шестирічного віку 2.2. Гра як нетрадиційна форма навчання на уроках математики 2.3. Застосування ігрових ситуацій як засіб розвитку інтересу до вивчення математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 64 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |