Вплив сюжетно-дидактичних ігор на логіко-математичний розвиток старших дошкільників |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми розвитку логіко-математичних здібностей дітей старшого дошкільного віку 1.1. Проблема структури логічного мислення дошкільників у психолого-педагогічних дослідженнях 1.2. Логіко-математична компетентність дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.3. Сучасні підходи до розуміння проблеми організації логіко-математичної діяльності дошкільників Розділ ІІ. Методика розвитку логіко-математичних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами використання сюжетно-дидактичних ігор 2.1. Вікові особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку та їх врахування у навчально-виховному процесі у контексті розвитку логіко-математичних здібностей 2.2. Формування логіко-математичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку в процесі використання сюжетно-дидактичних ігор з математичним змістом та елементів народної педагогіки Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з ФЕМУ |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |