Використання комп’ютера на уроках математики в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Проблема вдосконалення навчального процесу засобами інноваційних комп’ютерних технологій у різноманітних наукових підходах 1.2. Інформаційно-технічне забезпечення навчального процесу початкової школи в умовах Євроінтеграційних процесів РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ ПРИЙОМИ ТА МЕТОДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика використання комп’ютеру на уроках математики в початковій школі 2.2. Значення використання ІКТ в навчальному процесі у контексті розвитку пізнавальної активності учнів 2.3. Створення презентації до уроку математики в початковій школі у програмі MACROMEDIA FLASH PROFESSIONAL 8 РОЗДІЛ ІІІ. МЕТОДИКА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 76 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |