Використання диференційованого підходу до навчання на уроках математики в початковій школі |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичні засади проблеми диференційованого підходу в процесі навчання учнів початкових класів 1.1. Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категорійний аналіз 1.2. Психолого-педагогічні чинники диференціації навчання молодших школярів Розділ ІІ. Ефективні шляхи та методи здійснення диференційованого підходу до навчання на уроках математики 2.1. Способи диференціювання навчальної роботи молодших школярів на уроках математики 2.2. Диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів 2.3. Методика впровадження рівневої диференціації в навчанні молодших школярів на основі технологічної карти комбінованого уроку 2.4. Методика та результати дослідження ефективності використання диференційованих завдань на уроках математики у контексті розвитку пізнавального інтересу учнів Висновки Список використаної літератури Додатки Загальна кількість сторінок - 71 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |