Особливості використання рекламно-інформаційних технологій в соціально-педагогічній роботі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ТЕХНОЛОГІЙ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ 1.1. Сутність соціально-педагогічної діяльності 1.2. Зміст та завдання технологій соціально-педагогічної діяльності 1.3. Специфіка технологій соціально-педагогічної діяльності 1.4. Класифікація технологій соціально-педагогічної роботи РОЗДІЛ ІІ. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ 2.1. Значення рекламно-інформаційної діяльності у роботі соціального педагога 2.2. Особливості організації соціальної рекламно-інформаційної кампанії 2.3. Розробка стратегії і тактики рекламно-інформаційної кампанії 2.4. Результати емпіричного дослідження впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків 2.4.1. Процедура проведення досліджень впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків 2.4.2. Результати емпіричного дослідження впливу реклами на соціалізацію дітей та підлітків ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |