Методи соціально-педагогічної діагностики конфліктів у середовищі шкільного класу |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ У СЕРЕДОВИЩІ ШКІЛЬНОГО КЛАСУ 1.1. Поняття про сутність міжособистісних стосунків у середовищі шкільного класу 1.2. Конфлікт як деструктивна форма взаємин між учителем та учнем у педагогічному процесі 1.3. Передумови та сутність конфліктів у системі “учень-учень” РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МЕТОДІВ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ КОНФЛІКТІВ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ 2.1. Методика проведення діагностики конфліктів у практиці роботи соціального педагога ЗЗСО 2.2. Психолого-педагогічні методики діагностики конфліктів у середовищі “учень-учитель” 2.3. Методика діагностики конфліктів у середовищі “учень-учень” 2.4. Методи, методики та організація дослідження особливостей поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях 2.4.1. Опис методик експериментального дослідження 2.4.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 77 Курсові роботи з Соціально-педагогічної діяльності, соціальної роботи |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |