Засоби виразності в сучасній англомовній комерційній рекламі по матеріалам журналу "Time" |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. РЕКЛАМА ЯК РІЗНОВИД МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА ОБ’ЄКТ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Визначення специфічних характеристик рекламного дискурсу у контексті сучасного наукового осмислення дискурсивних категорій 1.2. Проблема англомовного рекламного дискурсу у сучасному інформативному просторі РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ ВИРАЗНОСТІ В СУЧАСНІЙ АНГЛОМОВНІЙ КОМЕРЦІЙНІЙ РЕКЛАМІ ПО МАТЕРІАЛАМ ЖУРНАЛУ “TIME” 2.1. Випадки свідомого використання адресантами потенціалу імпліцитної інформації для досягнення комунікативних цілей рекламного оголошення 2.2. Орфографічні особливості англомовних друкованих рекламних текстів як засіб маніпулятивної дії 2.3. Лінгвостилістичні особливості сучасного англомовного екологічного дискурсу у контексті мовних особливостей та засобів виразності (на матеріалі екологічної реклами журналу “Time”) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Сучасної англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |