Творче мислення і сучасні методи його формування у молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ І СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ЙОГО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема розвитку та діагностики творчого мислення у різноманітних наукових підходах зарубіжних та вітчизняних вчених 1.2. Вікові особливості розвитку творчого мислення молодших школярів та шляхи його формування РОЗДІЛ II. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1. Методологічні засади експериментального дослідження творчого мислення 2.2. Методи, методика і процедура дослідження РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 3.1. Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів 3.2. Дослідження рівня розвитку творчого математичного мислення учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|