Самооцінка та рівень розвитку домагань особистості у молодшому шкільному віці |
Зміст Вступ Розділ І. Теоретичний аналіз проблеми самооцінки та рівня домагань особистості молодшого школяра 1.1. Проблема самооцінки у різноманітних наукових підходах 1.2. Поняття про рівень домагань та фактори, що його визначають 1.3. Вікові особливості розвитку самооцінки та рівня домагань учнів молодшого шкільного віку Розділ ІІ. Експериментальне дослідження взаємозв’язку самооцінки та рівня домагань молодшого школяра 2.1. Характеристика методів дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|