Роль спілкування дітей з дорослими у процесі ігрової та навчальної діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ РОЛІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ З ДОРОСЛИМИ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ТА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Психологічне обґрунтування процесу становлення мовної взаємодії дошкільників в цілеспрямованих видах діяльності 1.2. Спілкування дорослого й дитини раннього віку як особливий вид їхньої спільної діяльності 1.3. Особливості родинного спілкування як чинника комунікативно–мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку Розділ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМИ 2.1. Методи та методики дослідження 2.2. Результати дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|